Bestellen

1 – BESTELLEN
Wij hebben uw naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres nodig om de bestelling goed af te handelen.
Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt. Selecteer vervolgens de betaalwijze. Om de bestelling te kunnen plaatsen dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden, deze kunt u lezen en vervolgens ‘voor akkoord’
aanvinken om verder te gaan.

2 – BETALEN
U kunt bij ons betalen met iDEAL of Paypal (EuroCard/MasterCard, Visa, American Express, Discover).

iDEAL
Indien u heeft gekozen voor betalen via iDEAL, selecteer dan uw bank en klik op ‘betalen’. Vervolgens wordt u doorgeleid naar de internetafdeling van uw bank, u logt in en de betaalopdracht staat al klaar. Op de gebruikelijke manier autoriseert u hier de betaling. Het bedrag wordt automatisch van uw rekening afgeschreven en Waterdicht Amsterdam wordt gelijk geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

PayPal
Indien u hebt gekozen voor betalen via PayPal (EuroCard/MasterCard, Visa, American Express, Discover) dan verloopt de betaling via de beveiligde website van PayPal. Om te kunnen betalen via PayPal is geen account bij PayPal vereist. Via Paypal kan tevens met een normale creditcard betaald worden. PayPal verifieert de betaling, waarna het bedrag wordt afgeschreven.

3 – VERWERKING VAN UW BESTELLING
Na het plaatsen van een bestelling krijgt u een bevestigingsmail. De bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen bezorgd binnen Europa. Nadat het pakket is verstuurd, ontvangt u van ons een Track & Trace nummer.

VERZENDKOSTEN
Wij berekenen GEEN verzendkosten.

Afleveradres
Wij verzenden uw bestelling naar het adres wat u op de bestelpagina hebt aangegeven. U kan eventueel een afwijkend afleveradres invoeren.

VEEL GESTELDE VRAGEN
Is het product altijd op voorraad?
De producten op onze webhop zijn op voorraad.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, indien u per ongeluk een verkeerde bestelling heeft geplaatst, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan annuleren wij uw bestelling en zullen we betaalde bedragen terugstorten. Annulering is niet meer mogelijk wanneer het pakket al verwerkt en verstuurd is.

Kan ik de bestelling bij een ander laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk, vul dan de juiste gegevens in bij ‘afleveradres’ (indien anders) op de bestelpagina.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Uw bestelling zal twee keer worden aangeboden bij opgegeven adres. Mocht u beide keren niet aanwezig zijn, dan krijgt u bericht dat u de bestelling kunt ophalen bij dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Kan ik mijn product ook op komen halen?
Nee, wij zijn een internetwinkel en hebben geen bezoekadres.